How could you leave me standing?

Nej, jag är inte på Way out West den här veckan och såg alltså inte Prince igår. Prince är en av orsakerna till varför jag var nära på att köpa en tågbiljett till festivalen igår, köpa en endagsbiljett, dansa i ca två timmar till min barndomsidol och sen åka hem igen. Men nu gjorde jag inte det så jag får lyssna på spotify och kolla youtube istället. Men det är något med Prince som får nostaglin att snurra upp till en tornado i magen. Jag gillar killen.

How could you leave me standing alone in a world that is so cold?
- When doves cry
(dom har tagit bort den från youtube så jag får lägga upp #2 och #3 av mina favoritlåtar med Prince)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0