Tårarna, här kommer tårarna

Försöker sova men kan inte. Det är svårt att sova när man gråter. Alltså seriöst gråter, hulkar och kudden blir blöt. Och varför gråter jag?

Jag har börjar kolla på Greys Anatomy och är nu på 4e säsongen och jag tror inte jag är den första som gråter åt det programmet. I 4e säsongen, och det jag precis kollat på, så är det en liten pojke som ska få nya organ för att överleva. Samtidigt är det en mördare på sjukhuset, alltså han har blivit skadad och behöver bli opererad för att klara sig. Fången kommer om 5 dagar få sitt dödsstraff för att ha mördat kvinnor och han har samma blodtyp som den lilla pojken, hans organ skulle alltså kunna doneras till pojken på sjukhuset om han bara inte blir opererad. Men några av doktorerna anser att det inte är dom som ska utföra dödsstraffet på honom utan att dom ska göra sitt jobb för att sen de på fängelset ska göra sitt. Det är dock några andra doktorer och patienten själv som istället vill att han ska dö på sjukhuset så hans organ kan andvändas till nytta. Om ni vill se detta så får ni kolla på serien, och då kan ni ju också se om ni gråter lika mycket som jag. 

Skrattar lite åt mig själv. Visst att man kan fälla några tårar när något på tv är ledsamt men att seriöst gråta så kudden blir blöt är hysteriskt. Men jag torterar mig själv lite till och drar på några avsnitt till. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0