Resfeber!

Åker till Irland om två dagar! Och jag har jättemycket resfeber! Inte för att jag oroar mig för något utan för att jag är hur peppad som helst, så jag kan inte sova. Pratade med Sandra förut om hur vi ska göra när vi väl är framme hos henne och så pratade jag med Tom om hur vi ska göra med väskorna och tält. Det kommer bli så himla kul! Kollade på bandlistan förut och såg dock att det är så många bra band som man vill se så man får springa mellan dom om man iaf vill se lite av alla istället för allt av några, man kan ju inte välja. Jag vill ju såklart se Foo Fighters, Arctic Monkeys, The Strokes, Beyoncé, Black eyed Pease, the script, Bruno Mars, The Pretty Reckless, Swedish House Mafia, Deadmau5, Coldplay, My Chemical Romance, Weezer och Jessie J, men sen är det ju hur många andra band som helst som jag inte lyssnat på så mycket som ändå vore kul att se. Om man ska trycka in allt det här på tre dagar är det klart man måste springa runt mycket! Kommer bli hur bra som helst!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0