The Baby is back...

Är nu hemma efter en mysig kväll med några gamla klasskompisar. Det ska bli skönt att få sova i sin egen säng men, the baby is back! Bebisen, som bor granne med mig och som har inbyggt skrikalarm, har börjat skrika idag igen. Kanske ska klargöra att bebisen inte ensam är min granne, det lät lite konstigt men jag antar att alla fattar det. 

Vi hämtade ut våra biljetter till sista Harry Potter filmen idag också, vi ska kolla på premiären i 3D. Ska gå med 7 vänner som har väldigt olika relation till Harry. Jag och Daniel har läst alla böcker, sett alla filmer och har vid olika tillfällen varit Harry Potter-maniacs (tror det t.o.m var Harry som förde mig och Daniel samman någon gång i ettan på gymnasiet, tack Harry.). Johanna ringde mig imorse däremot och frågade om vi kunde ha maraton innan vi går på premiären för Pär har inte sett en enda av filmerna eller läst någon av böckerna. "Måste man se dom andra filmerna om man ska se den sista" hade han frågat Johanna som direkt ringde till mig. JA DET MÅSTE MAN! 

Här är trailern iaf och jag är peppad! Lite sorgligt att det ska ta slut, såg ändå första filmen när jag var 9 tror jag och det känns ändå som en tradition att se Harry Potter på bio och sen längta till nästa, mysigt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0