Vi går dit vinden för oss...

När det är så här varmt så välkomnar man en bris.
Igår skulle jag och min käre vän Lisa ses för att prata, käka glass och umgås. Vi köpte glass på Carli (Jättegod glass!!) och gick sen och satte oss vid Båten för att äta och prata. Under dagen hade Lisa fått sms av Niklas som undrade om hon (och jag) ville hem till honom och grilla. Då jag och Lisa har som motto "vi går dit vinden för oss" så gick vi till konsum och köpte mat att grilla och gick sen till Niklas. Vinden förde oss sen vidare till Ankan och sen till Lisa för efterfest. Kul dag och kväll och här kommer lite bilder.  












Det här är sista bilden på mina solbrillor innan dom försvann..


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0