Inspiration?

Klockan är 06.57 på morgonen. Vaknade för typ en timme sen efter en natt from hell... Mitt rum blir väldigt varmt när det är soligt och varmt ute så det är typ omöjligt att somna på kvällen. Jag fick ställa upp fönstren för att iaf få lite kyla men då fick jag istället lyssna på min grannes unge som väljer att skrika från klockan 12 och framåt i några timmar. Fattar att ungen skriker, när det är så varmt när man ska sova så fattar jag inte hur jag orkar hålla skriket inne. Bra Bebis!

Iaf så sitter jag nu och käkar frukost, kaffe och fralla, och kollar på The Big Bang Theory season 4 för att få tiden att gå lite. Märkte en sak, Penny eller Kaley Cuoco som hon egentligen heter verkar få sin inspiration från en tidigare känd sit-com tjej. Eller är det bara jag som ser likheten? Speciellt rörelserna och i den här säsongen, håret. Jag kan inte bädda in de här klippen för dom har tagit bort den funktionen på dom så jag länkar istället.
http://www.youtube.com/watch?v=EPpSH3u_u0g&feature=related

men jämför sen med det här och säg att det inte är lika
http://www.youtube.com/watch?v=wLJIYqzzbM0


eeeh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0