Million Dollar Baby

Trött, slö så jag kollar på film. Million Dollar Baby på fyran är inte så fel en söndagkväll! Hatar dock fyrans alla reklampauser, och vem kom på idén att lägga in Nyheterna mitt i filmen? ajabaja fyran, det förstör allt...

Minns en gång när jag var liten och kollade på Armageddon som gick på tv. Det var långt efter läggdags för en liten Elin men jag fick ändå sitta uppe och kolla klart på filmen. Det blev dock reklamavbrott hela tiden, på de mest spännande ställena... Tänk er sista scenerna i Armageddon (spoilerAlert!) när Bruce Willis spränger meteoren (eller vad det nu är) som kraschar mot jorden, det är spännande och möjligen att man fäller en tår eller två och helt plötsligt (!) "vad leeeeseeer du för nåågooot?" och jingeln för Pressbyrån drar igång... suck..

Ja, mitt hat för reklamavbrott går tillbaka långt bak i tiden och kommer säkert fortsätta i många år till ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0