One Day!

Äkta svensk sommar...
Har tröttnat lite på vår svenska sommar. Det skulle kunna förlåtas om det vid jämna mellanrum kunde bestämma sig för att vara soligt och varmt(!) en hel dag. Tog på mig shorts och linne när jag skulle dra in till stan idag då jag tyckte dom kläderna skulle passa dagens väder. Jag gick till bussen, som jag såklart fick vänta en halvtimme på, och direkt jag satte mig på den så börjar det regna... Jag fick helt enkelt gå ut. I mina shorts. I spöregn. Efter en stund kom solen tillbaka och  jdet blev jättevarmt till det helt plötsligt började blåsa kallt, Grrr...     Dit jag vill komma är att jag blev förkyld så jag passar på att läsa. Och då läser jag One Day av David Nichols. Det är en klasskompis som sa att den var bra så jag började läsa och är nu typ kär! Läs One Day om ni vill fly verkligeheten en liten stund fast ändå inte, man får en känsla av att allt alltid löser sig - vilket är en skön känsla när man är en 20-åring i mittemellan allt och alla känslor.

Jättefin bok! Läs den!


                   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0