Stress!



Stressar lite över att vi sticker till Irland om en vecka och vi har inte ens pratat om vilken tid vi ska åka, om vi ska åka buss eller tåg till stockholm och hur vi sen kommer till skavsta. Jag har flugit 3 gånger i mitt liv, en gång när jag var 5, en gång när jag var 15 och en gång nu i våras, alla tre gångerna med mina föräldrar. Jag har inte ens tänkt på hur många tider man måste passa, speciellt eftersom vi åker från skavsta och inte Karlstad eller Stockholm, så vi måste först antagligen fran Karlstad till Stockholm för att sen åka därifrån till Skavsta. Hoppas allt löser sig under dagen när jag kan få tag på dom andra som ska åka med för jag vill inte vakna stressad imorgon klockan 8 igen...

Bilden är tagen av Emma Lindroos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0