Wall Street Shuffle

Efter nästa vecka så kommer jag inte ha mycket pengar att röra mig med men väldigt mycket saker jag vill göra. Bio, Tripp till Norge, Liseberg möjligen, och en och annan tripp in till stan för en öl eller två med vänner står högt på min att göra lista. Jag har dock kommit på ett projekt som jag kan göra nu när jag inte har jobb och som jag inte heller slösar på, jag ska fixa trädgården hos mamma och pappa, jättemysigt! dra lite ogräs, klippa gräs, klippa häckar osv... och så får jag ju sol också! På regniga dagar kan jag plugga körkortsteori, praktiskt. 

Så nej, det blir nog inte någon Wall Street Shuffle för mig efter Irland, men jag är nöjd ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0